מהו קוראליין?

כשרוצים לשלב בין פילאטיס, פיזיותרפיה, שיקום, קרדיו וכוח – צריכים קוראליין – שיטת האימון שמאפשרת לכם לשלב בין כל אלה בצורה הטובה ביותר, ולהשיג את התוצאות הרצויות: שיפור היציבה ושיפור דפוסי התנועה.

שיטת אימון מושלמת

שיטת הקוראליין מורכבת מסדרת תרגילים שמאוד קל ללמוד ולבצע, שמטרתם לגרות את שרירי הליבה לפעול בתיאום מדויק עם שרירי התנועה. התרגילים עצמם משלבים פעילות אירובית ומתיחות עמוקות, והם מומלצים מאוד למי שצריך שיקום אורתופדי, למי שמעוניין לשפר את ביצועיו האתלטיים, לרקדנים שרוצים לשמר את יכולות הגוף ולכל אחד שרוצה להכניס לחייו שגרת אימונים קבועה, למען אורח חיים בריא.

רוב התרגילים בשיטת הקוראליין הם תרגילים שמתבצעים בעמידה, ולכן הם תורמים בצורה מאוד משמעותית לאיכות התנועה. התרגילים מאתגרים את המתאמן ומצריכים ממנו קואורדינציה מדויקת ושילוב מושלם בין שני סוגי השרירים – התנועתיים והיציבתיים. שיטה זו מחייבת את המתאמן להתמודד עם התמצאות במרחב, ותורמת מאוד לשיפור ההרגשה הכללית.

אז זו שיטה או שזה מכשיר?

זו שיטה, שנקראת על שם המכשיר. משיר הקוראליין מורכב ממסגרת שבין קורותיה שתי מסילות. על מסילות אלה מחליקות שתי עגלות זהות, אך כל אחת נעה באופן עצמאי. בתוך כל עגלה מאוחסנות שש רצועות, שיכולות להתחבר לכל אחד מקצוות המסילה. החיבור הזה יוצר את ההתנגדות ו/או את התמיכה משני הצדדים, וכך, כל מי שעושה שימוש במכשיר הוא מחזק את השרירים ומשפר את איכות התנועה.

קצת על המכשיר

מכשיר הקוראליין פותח כאן בישראל, על ידי הפיזיותרפיסט יונתן הופמן בשיתוף עם Balanced Body. התושבת שלו, כמו גם המסילות, מצופות באנודייז, ולכן עמידות לאורך זמן. הגלגלים עשויים מפוליאוריתן וכוללים מערכת מיסבים עמידהף מה שמאפשר נסיעה שקטה וחלקה לאורך המסילות. כל המשטחים שהמתאמנים עומדים עליהם מצופים בחומר נוגד החלקה, כך שהמכשיר מאפשר אימון בטיחותי לחלוטין.

לסיכום:

אם אתם רוצים להיכנס לכושר בצורה קלה יחסית ולא מאמצת, אבל להבטיח שתראו תוצאות – ולא רק עוד כמה שנים, קוראליין היא שיטה שיכולה להתאים. כדאי להגיע לשיעור ניסיון ולבחון את החיבור ביניכם ובין השיטה, ואין בכלל ספק שאם תתמידו – תשיגו את המטרה הרצויה.

בהצלחה!